Veelgestelde vragen

Hieronder kan u een lijst vinden met veelgestelde vragen…. Klik op een vraag om het antwoord van onze nerds te lezen.

Wie zijn jullie?

We zijn enkele IT Nerds die niets liever doen dan mensen helpen met hun problemen.

Ik heb nog nooit van jullie gehoord! Hebben jullie wel voldoende ervaring?

We zijn een nieuwe zaak maar hebben gezamenlijk meer dan 30 jaar ervaring bij diverse Antwerpse IT speciaalzaken. Er zijn dus maar weinig dingen die we nog niet zijn tegengekomen.

Ik heb een bedrijf of noodgeval en zoek een snelle interventie.

We kunnen zeer snel reageren dankzij een klein team en een turboknop op onze Nerdmobiel. Bel ons op 0468 10 77 77 of laat iets achter op volgende link. We contacteren u asap!

Heb ik garantie op mijn herstelling?

Natuurlijk staan we in voor ons werk en bieden u dan ook 6 maanden garantie op uitgevoerde herstellingen in de veronderstelling dat de schade niet is herhaald door de gebruiker.

Wat gaat me dit allemaal kosten?

Voor we ingrijpende herstellingen of aanpassingen doen, geven we je een gedetailleerd kostenplaatje. Als het economisch niet meer de moeite is om eraan te beginnen, zullen we adviseren de herstelling niet te laten uitvoeren.

Komen jullie ook aan huis?

Jawel. Boek ons hier voor een herstelling op locatie (link)

Waar is jullie winkel?

Onze winkel ligt op de Bist in Wilrijk. Op de eerste verdieping van het winkelcentrum De Kern. De koffie staat al warm!

Kan ik jullie ook telefonisch boeken?

Als onze nerds “in the zone” zijn met een herstelling is het moeilijk voor hen om op te nemen. Laat gerust een mailtje (link) achter zodat we u asap kunnen terugbellen.

Mijn laptop stuurt mijn draadloos strijkijzer aan en hij is nu defect. Kunnen jullie nadat de laptop hersteld is, meteen de strijk meedoen?

Graag maar onze nerds kennen maar 2 dingen: IT en IT. Vraag ze dus aub niet om te strijken, brood te bakken of de was te doen… het resultaat zou niet al te fraai zijn.

Hoe kan ik betalen in de winkel?

In onze winkel kan u betalen met cash en bancontact. Voorlopig kunnen we nog geen Visa of Mastercard aanvaarden.

Hoe kan ik betalen als jullie aan huis komen?

Aan huis verkiezen we bancontact. Onze nerds hebben enkel kleingeld mee op verplaatsing.

Ik kan me niet verplaatsen en mijn kat is allergisch voor nerds!

We kunnen uw toestel komen ophalen en terugbrengen! Boek een ticketje retour hier (link)

Ik ben net begonnen met een nieuw programma maar begrijp er niets van. Kan iemand me helpen?

Jawel… geen nood! Boek ons hier voor een opleiding(link)

Mijn zoon wil de laatste nieuwe %22call of farcry: elder lord of discworld 4%22 of zoiets spelen en ik wil hem verassen met een nieuw systeem. Kunnen jullie mij helpen?

Jazeker! Voor elk budget kunnen we een upgrade of volledig nieuw systeem aanraden en/of bouwen. Boek een afspraak om de details te bespreken (link)

Het antwoord op uw vraag niet gevonden?